wtorek, 8 listopada 2011

Make mi wonna die

Nie wiem po co ja chodzę w ogóle do tej szkoły
Słuchawki na uszach, muzyka zagłusza świat
przede mną otwarty zeszyt, jestem zbyt skupiona na swoich myślach,
by dostrzegać świat dookoła.
Zaczynam żyć w swojej własnej głowie.
Ludzie przestają mi być potrzebni.
Wstaje z łóżka bardziej z przyzwyczajenia niż dlatego, że chce
Kolejne bezsensowne dni, zabijające monotonnością.
Staje się absolutną egoistką.
Afiszuje z tym jak bardzo mi źle i jak wielką mam chandrę.
Otwieram się, by jeszcze bardziej zamknąć w sobie.
Przestaje potrzebować kogokolwiek, książki zastępują mi powoli prawdziwy świat i
prawdziwych ludzi.
Jedyne co mnie trzyma na powierzchni to harcerstwo.
Potrzebuje ucieczki, bo zaczynam się dusić.
Boję się, że znowu spadnę na dno i że tym razem już nie będę miała sił,
by od tego dna się odbić.
Boję się, że spadając zranię tyle ludzi, że już nie będzie miał kto wyciągnąć do mnie
ręki by pomóc mi się podnieść.
Jestem zbyt wredna i złośliwa gdy jest źle
I nie potrafię nad tym zapanować.


Ktoś ze mną w góry?
Proszę?


Take me - I'm alive,
Never was a girl with a wicked mind,
But everything looks better,
When the sun goes down.
I had everything: opportunities for eternity
And I could belong to the night.
Your eyes, your eyes,
I can see…in your eyes, your eyes.

You make me wanna die,
I'll never be good enough.
You make me wanna die
And everything you love
Will burn up in the light
Every time I look inside your eyes.
You make me wanna die.

Taste me, drink my soul,
Show me all the things, that I shouldn't know,
When there's a blue moon on the rise.
I had everything:
Opportunities for eternity
And I could belong to the night.
Your eyes, your eyes
I can see… in your eyes, your eyes
Everything…in your eyes, your eyes.

You make me wanna die,
I'll never be good enough.
You make me wanna die
And everything you love
Will burn up in the light
Every time I look inside your eyes.
(I'm running in the light)
You make me wanna die.

I would die for you...my love, my love
I would lie for you…my love, my love
(Make me wanna die)
And I would steal for you…my love, my love
(Make me wanna die)
And I would die for you…my love, my love.

Will burn up in the light
Every time I look inside your eyes,
(I'm running in the light)
Look inside your eyes,
(I'm running in the light)
Look inside your eyes.


nic dodać nic ująć.
wieki już tej piosenki nie słuchałam
wróciłam do niej tylko dlatego, że Darek ma ją na telefonie,
a to właśnie za pomocą muzyki z jego telefonu
alienuje się na lekcji
ciesze się, że znów ją odkryłam.


Dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz