niedziela, 20 listopada 2011

''Przeżyć choć przez chwilę to co mu się śni''

Farben Lehre- Złodzieje
Każdy czegoś chce, każdy czegoś pragnie
Karmi się nadzieją, że nie skończy na dnie
Lecz na jego drodze zawsze staje ten
Ktoś kto nie ma marzeń, ale kradnie je

ZŁODZIEJE !!!
ZŁODZIEJE MARZEŃ
ZŁODZIEJE MARZEŃ
ZŁODZIEJE...
ZŁODZIEJE !!!
ZŁODZIEJE MARZEŃ
ZŁODZIEJE MARZEŃ
ZŁODZIEJE...

Każdy czegoś pragnie, każdy o czymś marzy
Modli się, że kiedyś ktoś go zauważy
Lecz na jego drodze zawsze staje ten
Ktoś kto nie ma marzeń, ale kradnie je

ZŁODZIEJE !!!
ZŁODZIEJE MARZEŃ...

Każdy chciałby kochać i kochanym być
Przeżyć choć przez chwilę to co mu się śni
Rodzi się pytanie - Kto jest w życiu kim?
Gdzie złodzieje marzeń, a gdzie jesteś Ty?

ZŁODZIEJE !!!
ZŁODZIEJE MARZEŃ


"- Co pani może wiedzieć? To znaczy, o miłości.
Dorothea złożyła miękkie białe ręce na kolanach.
- Więcej niż przypuszczasz. Czytałam w twoich fusach od herbaty, pamiętasz, Nocny Łowco? Nie zakochałeś się jeszcze w niewłaściwej osobie?
- Niestety, Damo Nieba, moją jedyną prawdziwą miłością pozostaję ja sam.
Dorothea wybuchnęła śmiechem.
- Przynajmniej nie martwisz się odrzuceniem, chłopcze.
- Niekoniecznie. Od czasu do czasu odtrącam się, żeby było ciekawiej."
Cassandra Clare
Dary Anioła

Miałam być silna. Miałam czerpać siłę z tych wielu drobnych radości w życiu.
Miałam się uśmiechać. I to nie uśmiechać tylko przy ludziach tylko zawsze.
Miałam nie wzdychać. Miałam nie tęsknić. Miałam nie usprawiedliwiać.
Miałam zapomnieć.
Chyba coś mi tak jakby nie wychodzi...

Czy naprawdę potrzebujemy powodów żeby być szczęśliwi?
Cóż. Ja nie potrzebuje powodów. 
Ja potrzebuję, cóż... może w końcu dorosnąć?



To nie miało być tak. Miałam odejść cicho, bez żalu, bez wyrzutów sumienia,
bez oglądania się przez ramie. Miałam po prostu przestać być. 
A coś widzę, że to jednak nie będzie takie proste...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz