sobota, 27 października 2012

re.

Hej hejterzy dawno Was tu nie było <3

Nie twierdzę, że każdy powinien mieć w szafie komplet turystyczno - wycieczkowy. Nie każdy ma, nie każdy potrzebuje, nie każdy chce mieć. Ja sama wiele lat jeździłam w góry w adidaskach.
Tyle tylko, że nikt mi nie wmówi, że taki problem ubrać adidasy za kostkę (ciągle jest na nie moda, założę się, że większość z nas ma je w szafie), które mają jakąś w miarę rozsądną podeszwę, zaimpregnować je, iść do sklepu i kupić grube skarpetki za jakieś 3 zł.
No ale przecież po co? Lepiej pomarudzić, że mokro, że źle, że góry są ble, że szlak nie jest betonowy.
A co do jagód to jest taki cud natury jak woda i wyobraź sobie, że wpadłyśmy na to z Gohą i Wiki, że woda w górach to przydatna rzecz więc EUREKA miałyśmy ją ze sobą i miałyśmy jak jagody umyć.
No po prostu cud boży, że tak się da...!
I możesz mnie hejtować ale gdyby nie ja i M.D., którzy chyba jako jedyni wpadliśmy, że są ludzie, którzy znają te góry i że można do nich zadzwonić to pewnie zejście w dół zajęło by nam więcej czasu.

Miłych hejtów i udanego dnia trolle internetowe. Buziaczki :*

8 komentarzy:

  1. Wiesz co palnij sie w łepetyne, ale tak mocno jak sie da.
    Bo takich bzdur to ja juz dawno nie słyszałam. Może czas troche dorosnąć ?

    OdpowiedzUsuń
  2. I co z ciebie taki kozak ze blokujesz komentarze niz przeczytac je na gołą klate, albo lepiej nie na gołą.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak jako 3 komentarz to dodam ze tez byłam na tej wycieczce i jako jedna z pierwszych czyli z Sylwkiem, Agatą, Dawidem, Mateuszem, Kubą i jeszcze kilkoma, zeszliśmy bez problemu i nie jechaliśmy autobusem jak prawdopodobnie Ty. To nasza grupa tzn Agata prowadziła a nie Ty! wiec nie wkur wiaj naszej klasy ok? bo to co tu piszesz to są same bzdury. Amen

    OdpowiedzUsuń
  4. A tu niespodzianka... szłam z buta

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, szkoda mi Cię, naprawdę. Szufladkujesz ludzi jak mało kto. Wyraziłam swe zdanie więc jestem hejterką? Okay

    Pamiętaj, jak Kuba Bogu...

    Ooo i jak dobrze wiedzieć że miałaś ze sobą wodę! Szkoda ze z górskiego strumyczka w którym, jak sama twierdziłaś, mogą znajdować się zwierzęce zwłoki. Ogień ogniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. naucz się czytać ze zrozumieniem.

    wodę miałyśmy akurat hm... z butelki.

    ta wymiana komentarzy nie ma sensu, bo ja uważam swoje, a Ty swoje i jakkolwiek może szufladkuje - swojego zdania nie zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  7. ''miałyśmy ją ze sobą''
    pisząc to miałam na myśli, że
    MIAŁYŚMY JĄ ZE SOBĄ.
    z Tychów, a nie strumyczka. wtedy bym napisała, że ją sobie NALAŁYŚMY

    OdpowiedzUsuń
  8. musisz używać wielkich liter żeby coś przekazać, nie tak to działa. ale najbardziej rozwalająca jest jeszcze kwestia owego "sprowadzenia" nas z tej góry. że niby Ty, tak? Twoje znajomości? Twoje telefony? możesz łaskawie wyjaśnić jak te liczne telefony znalazły drogę?
    może naucz się nie przesadzać i widzieć we wszystkim swoją zasługę, bo takie zachowanie zraża ludzi, dziwisz się że przyjaciele w urodziny pocałowali Cię w dupę

    OdpowiedzUsuń