środa, 19 października 2011

zagrajcie nam, może się cofnie czas


Uciekanie w świat książek jest prostsze. Łatwiejsze.
Siedzisz sobie w ciepłym łóżeczku z kubkiem herbaty
i to nie ty masz problemy tylko bohater książki, więc
możesz się przynajmniej pocieszać, że z twoim życiem nie jest
jeszcze tak, źle.


Moim marzeniem od czasu kiedy w podstawówce przeczytałam książkę
Niziurskiego
było pojechać w Góry Świętokrzyskie.
Teraz jestem na tyle stara, że mogę to marzenie spełnić ;P
Więc ludzie apeluje! Niech ktoś ze mną jedzie, bo nie ma opcji
żebym pojechała sama!
Zrób mi prezent na urodziny i jedź ze mną!


A no i muszę zebrać 12 osób żeby zorganizować biwak harcerski
więc jeśli masz więcej niż 14-15 lat to zgłoś się do mnie ;)
Zniszczenie resztek psychiki gwarantowane :P
Nie no żartuje :P
Ja bardzo, bardzo, bardzo chce ten biwak zorganizować
i jest mi to niezbędnie potrzebne do szczęścia,
więc jeśli chcesz przeżyć harcerską, niezapomnianą przygodę
i oderwać się od komputera no to zapraszam.
Naprawdę warto ;)

Biwak w HOW-ie
pojadę tam po raz pierwszy od 2-3 lat (nie pamiętam dokładnie)
ciekawe czy pod prysznicem dalej jest ten wielki pająk... ;)
HOW, czyli Harcerski Ośrodek Wodny
miejsce gdzie pierwszy raz w życiu malowałam poręcz od schodów
będąc w białych spodniach, do dzisiaj jestem w szoku, że ich nie zachlapałam,
miejsce gdzie pierwszy raz w życiu zjezdżałam po schodach
na materacu,
oczywiście za którymś razem materac zaczepił się o gwóźdź
sterczący z podłogi i dobiłyśmy z Agat do ściany
no i miejsce gdzie gruby, stary facet chciał ukraść słodycze
dziewczyn z mojego zastępu
(taak mój zastęp miał dziwne urojenia)
i w środku nocy wszystkie rzuciły się na moje łóżko
oczywiście mnie z niego zrzucając


Agat pamiętasz? :
Hej w góry
1. Bywały dni, że słońca złoty blask
W zawody szedł z sennym brzaskiem
To dziwne więc, że dzisiaj skoro świt
I wiatr, i deszcz razem tańczą

ref. Hej, w góry, w góry, w góry
Popatrz, tam wstaje blady świt
Jeszcze tak nieporadnie chce ominąć szczyt
Hej, miły panie, czekaj
Wkrótce my też będziemy tam
Nie będziesz musiał schodzić z połoniny sam

2. Zagrajcie nam, może się cofnie czas
Do tamtych dni z naszych marzeń
Do dni spędzonych pośród sennych skał
Gdy czas umykał w pełni zdarzeń

Ref. Hej w góry w góry w góry...

3. Dziewczyno ma, przecież ja kocham cię
I chciałbym być tylko z tobą
Marzenia me zimne jak skała
Zagrajcie mi a nie zapomnę

Ref.Hej w góry w góry w góry...

1 komentarz: