poniedziałek, 17 października 2011

-.-

Dodaj napis

Jestem zła, wściekła i w ogóle mam wszystko głęboko w d. 
Dzisiejsza zbiórka zastępu była jakąś kompletną nieudaną porażką. 
Pierwszy raz dziewczyny się tak zachowały i było mi tak absolutnie
wstyd, że masakra. Myślałam, że je pozabijam.
No i oprócz tego szkoła, napięte stosunki z pewną osobą,
no i generalnie wieczór też mnie doprowadził wręcz do szału.
Masakra totalna. 
No i generalnie mam wrażenie, że każdy wie lepiej ode mnie samej
czego ja chcę, co mnie wypali i czemu dam radę.
No i oczywiście jak myśmy śmieli być zajęci.
Jak myśmy śmieli mieć własne plany i 
nie mieć czasu. 
No wstydzilibyśmy się.


No i wiecie co? Ja nie chce wygrywać zawsze i wszędzie.
Ja chce żyć. Ja chce się bawić. Ja chce się sprawdzać. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz