wtorek, 25 października 2011

Wolność słowa

Oddaje głos Werze:
''Kundzia jesteś egoistką, głupia, leniwa itd. Czy ty też tak sądzisz czy to są tylko słowa innych.
Nie zwracaj uwagi na to co mówi Leszek, bo on na pewno będzie bronił Gośki, bo z nią był
i to jest chyba oczywiste. Druh S. ma w wielu sprawach racje ale jest tylko człowiekiem i może
się mylić.(...)
(tekst mógł ulec zmianie z powodów naszej sklerozy)
Jakim prawem usunięto mój post na shoutboxie? Czy obraziłam tym postem kogoś? Czemu Druhna K. nie mogła mi napisać powodu usunięcia
postu, żebym następnym razem nie popełniła takiego błędu, jak to robią na innych stronach internetowych.
W tym kraju jest coś takiego jak wolność słowa.
Nawet jeśli naruszyłam jakieś ogólnie przyjęte zasady to Druh mówił nam, że nie mamy Go wielbić,
być wpatrzonymi w niego (jak Sławek i Leszek), więc
po prostu wyraziłam swoją opinie na temat zachowania Druha i Leszka, który nie myśli samodzielnie
tylko słowo w słowo powtarza słowa Druha i Druhny. Przynajmniej ja mam odwagę powiedzieć to
co myślę, a nie tak jak inni (Maryna) mówią za plecami.
A no i wątpię żeby Maryna przemyślała sobotę, bo jej to ogólnie wisi. Nawet to, że dziewczyny
mogły wtedy coś sobie zrobić. Dziwne jest to, że Maryna cały czas się źle czuła, a natychmiast
wyzdrowiała jak sobie poszłam.
Tak wiem, że Druh albo Druhna K.urwie mi głowę ale jak coś to nie wińcie za ten post Kundzi
tylko jak coś to mnie, Ona tylko użyczyła mi swojego bloga, żeby to co myślę ktoś zdążył
przeczytać zanim Druhna K. to usunie (tak jak w przypadku mojego biednego posta na Leśnych).

Farben Lehre - Credo

Nie będę ślepo wierzył w nic
Nie będę działał wbrew sumieniu
Nie będę swoich myśli krył
W razie czego PIERWSZY RZUCĘ KAMIENIEM



Nie będę złudzeniami żył
Nie będę czekał na zbawienie
Nie będę wiecznie w cieniu tkwił
W razie czego PIERWSZY RZUCĘ KAMIENIEM...



WOLNOŚĆ MA DWA OBLICZA
LEPIEJ JEST JEJ NIE OGRANICZAĆ
WOLNOŚĆ MA DWA OBLICZA
ŁATWIEJ RUSZYĆ NIŻ...
ZATRZYMAĆ...



Nie zawsze bywa, co się chce
Na wszystko trzeba mieć zezwolenie
Wystarczy jednak jeden gest...
I realne staje się złudzenie...



WOLNOŚĆ MA DWA OBLICZA...

1 komentarz: