czwartek, 13 października 2011

Miłość to nie pluszowy miś

Nie mogę jej oceniać. Choć łatwo patrząc z boku stwierdzić
''co za idiotka''
Ja sama chciałam odejść i pewnie gdyby nie Leszek, Agat, Miśka i Szczypior
to pewnie bym odeszła.
Tyle tylko, że u mnie po prostu skumulowało wszystko.
No a najbardziej wykończyła mnie w sumie cóż. Ona.
Ja naprawdę rozumiem, że ''odchodzę'' jest krzykiem o zainteresowanie.
Tyle tylko, że ''odchodzę'' z wzruszeniem ramion w drodze na papierosa
to coś co ciężko mi przetrawić.
Ideały do kosza?


Całkiem niedawno miałam z nią
rozmowę na temat prawdziwej miłości.
W sumie rozmów tych było kilka no ale generalnie sprowadzały się do tego, że
ja dowiadywałam się, że jestem małym dzieckiem, które jeszcze nie poznało ''prawdziwej miłości''
i które o miłości nic nie wie (a kto wie?)
Cóż. Może nie mam jakieś wielkiej wiedzy o stałych związkach itd ale co jak co
nie uważam, że okazywać uczucia to można tylko słowami albo kwiatami.
Słowa mają to do siebie, że przemijają, że można je cofnąć, że po pewnym czasie
często tracą swą moc. Po za tym słowa mogą kłamać.
A kwiaty kiedyś zwiędną.
To, że chłopak nie obsypuje kwiatami i nie powtarza cały czas, że kocha
to nie znaczy, że trzeba o to robić awantury i że jest niedojrzały.
To, że się z kimś nie jest, to, że ukochana osoba nie jest w pobliżu
to nie znaczy, że kocha się słabiej. Bycie z kimś nie ma wpływu na siłę uczucia.
 Raz się wwaliłam w związek wzruszając ramionami ''a może zacznie mi na nim zależeć
jak już z nim będę'', a guzik.
No i kiedyś, dawno dawno temu, gdy byłam dużo młodsza niż teraz
miałam nadzieje, że pójście do innej szkoły sprawi, że zapomnę.
No a w dłuższym rozrachunku przez to, że go nie widywałam cierpiałam bardziej.
To czas, a nie odległość zgasił płomień.
Cóż...

''Miłość to nie pluszowy miś ani kwiaty
To też nie diabeł rogaty
Ani miłość kiedy jedno płacze
A drugie po nim skacze
Bo miłość to żaden film w żadnym kinie
Ani róże ani całusy małe duże
Ale miłość kiedy jedno spada w dół
 Drugie ciągnie je ku górze''


''Kochaniem samotność można wypić do dna, choć to trudne,
Więcej nic nie mów tylko przytul się - dotykaj mnie.

Dotykaj delikatnie, bezszelestnie, ciepłem palców,
Dotykaj aksamitnie, rzęs pokłonem - nie przestawaj,
Dotykaj całowaniem i oddechem - tak jak lubisz,
 Dotykaj smugą włosów niby muśnij,
Bólowi zadaj ból...



I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away and dreaming

I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Well, every moment spent with you
Is a moment I treasure

I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, baby
And I don't wanna miss a thing

'Cause even when I dream of you
The sweetest dream would never do
I'd still miss you, baby
And I don't wanna miss a thing

Lying close to you
Feeling your heart beating
And I'm wondering what you're dreaming
Wondering if it's me you're seeing
Then I kiss your eyes and thank God we're together
And I just wanna stay with you
In this moment forever, forever and ever

I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, baby
And I don't wanna miss a thing

'Cause even when I dream of you
The sweetest dream would never do
I'd still miss you, baby
And I don't wanna miss a thing

I don't wanna miss one smile
I don't wanna miss one kiss
Well, I just wanna be with you
Right here with you, just like this

I just wanna hold you close
Feel your heart so close to mine
And just stay here in this moment
For all the rest of time

Don't wanna close my eyes
Don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, baby
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream would never do
'Cause I'd still miss you, baby
And I don't wanna miss a thing

I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, baby
And I don't wanna miss a thing

'Cause even when I dream of you
The sweetest dream would never do
I'd still miss you, baby
And I don't wanna miss a thing

Don't wanna close my eyes
Don't wanna fall asleep, yeah
I don't wanna miss a thing
I don't wanna miss a thing

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz