niedziela, 23 października 2011

Maruda.

Mam chandrę. I to wielką.
Mam odciski na rękach jak stąd do nie widać przez tą głupią siekierę
M., która była tak beznadziejnie niewygodna do trzymania, że masakra.
Bolą mnie wszystkie stawy i mięśnie i ciężko mi się piszę na klawiaturze,
bo nawet nadgarstki mnie bolą.
Beznadziejnie twarde siodełko z rozpadającego się roweru mojego brata
też mi dało się we znaki (tak ludzie tak się to pisze, nie ma czegoś
takiego jak ''siwe znaki'' dobija mnie gdy widzę jak ktoś tak pisze :P)
No i skończyła się owocowa herbata na, którą miałam ochotę,
budyń o którym marzyłam cały ranek i nawet blender się zepsuł
i musiałam mieszać frappe łyżeczką.
Przez brata później pół wylałam, tosty francuskie spaliłam, wściekła, że
musiałam je jeść, bo mój brat znowu zeżarł płatki.
A później pokłóciłam się z całą rodzinką o to, że mój brat nie potrafi
trzymać miotły.
Już ja mu dam na biwaku popalić. Będzie zamiatał tak długo, aż
się nauczy tą głupią miotłę trzymać.

No ale jedna pozytywna rzecz w tym beznadziejnym dniu.
G. zaczyna wracać do świata żywych.
Mam nadzieje, że ostatecznie.

Edit: Aha. Właśnie okazuje się że panna wracająca do żywych
systematycznie kopała pode mną dołki co właśnie wyszło na jaw...


A no i okazało się, że niektórzy faceci mają takie wielkie i wybujałe
ego, że mogło by stworzyć drugą osobowość
albo zaludnić pół planety -.-
czy stworzyć most na księżyc i z powrotem.


Dzień dobry matematyko, dawno się nie widziałyśmy -.-

kocham Pamiętniki Wampirów choćby za ścieżkę dźwiękową.
i wnerwia mnie to, że ludzie uważają go za kolejne plastikowe gówno tylko
dlatego, że nastolatki go uwielbiają.
Kristen Stewart z jej brakiem jakiejkolwiek mimiki i otwartym ustami
nie dorasta do pięt Ninie Dobrew.
Robert Pattison z dorysowaną na photoshopie klatą nie dorasta do pięt Paulowi Weasley,
a Taylor Lautner mógłby co najwyżej czyścić buty Ianowi Somerhalder

2 komentarze:

  1. no, no, no.
    Taylor jako jeden z niewielu z obsady Zmierzchu jest akurat niezły, więc...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale i tak do Iana to mu jeszcze lat świetlnych brakuje

    OdpowiedzUsuń