poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Lenistwo



Jestem z siebie dumna, pokonałam swojego lenia co zaowocowało tym, że ciasto na Karpatkę właśnie się piecze w piekarniku.
Dodatkowo jestem dumna z siebie, że po dniu spędzonym w czterech ścianach wraz z rodziną nikt nie zginął.



Jeden wieczorny spacer dał mi do myślenia na tydzień....
Znam dziewczyny z różnymi problemami miłosnymi. Jeden nie kocha, drugi zdradza, trzeci właśnie zerwał, a czwarty nie wie, że istnieje. Ile ludzi tyle problemów.
A więc przechodząc do sedna... o ludziach, którzy poznali się i zakochali w sobie przez internet słyszał chyba każdy ale tak naprawdę mało kto zna osobiście taki przypadek. Ja znam. I niesamowicie mnie to zastanawia. No ale to jest chyba jeden z tych przykładów z których jasno wynika, że lepiej mieć mózg niż urodę. No i że są tacy ludzi, którzy kochają człowieka za to jaki jest, a nie za to jak wygląda.
Ale czy w rzeczywistości cudowni ludzie poznani przez internet są w realu tacy cudowni to już inny temat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz