sobota, 27 sierpnia 2011

''Ktoś kiedyś napisał, że każdy z nas nosi w sobie nielotny sekret. Tęskonote za dalekim krajem, z światem, którego nie znamy.Wszyscy pragniemy pokonać przepaść pomiędzy jawą a snem... Połączyć się z częścią wszechświata, od której jesteśmy odcięci (...) Ta przepaść... Czujesz, że gdzieś jest coś jeszcze, gdzieś tam , a ty nie masz do tego dostępu. (...) Czujesz, że świat skrywa przed tobą wielki sekret i chcesz go poznać.''

Potrzebuje azylu. Ucieczki. Mam ochotę wybiec w miasto i krzyczeć. Wykrzyczeć wszystko. Wszystkie te tłumione uczucia, które się we mnie zbierają. To jak bardzo boję się jutra, przyszłości. W końcu będę musiała zmierzyć się z rzeczywistością i nie wiem czy to przetrwam. Bo raczej wątpię żeby ktoś mógł mnie kochać. Nie jestem na tyle wartościowa żeby ktoś mógł mnie kochać.

,,Świat bez jedynego celu w życiu. No mniej więcej. Wiem
oczywiście, że kobieta potrzebuje mężczyzny
jak ryba roweru i tak dalej. Tylko że go kochałam''

,,Żałowałam (...)że nie mogę być ciągle w
jego ramionach, gdzie nic nie mogło mnie zranić.
Bo on by do tego nie dopuścił''

1 komentarz: