piątek, 9 grudnia 2011

Wiem że czasem powinnam się zatrzymać...

Jeah. Mimo deszczu. Mimo tego, że buty mi się rozpadły. Mimo
wywiadówki. Dobry mam dzień.

Mamtowdupizm działa perfekcyjnie.


Pierwszy raz w życiu kupiłam buty w 15 minut. Weszłam, przymierzyłam dwie pary
i wpadłam w czarną depresje, bo kupiłam
męskie 43!
Nie ma to jak malutkie, damskie stópki -.-

Mina ludzi gdy mija ich dziewczyna w samym swetrze, a oni po okutani  w kurtki,
bo zimno i pada - bezcenna.

Lubie iść ulicą, śmiać się sama do siebie i wskakiwać do kałuż.

Pozbierałam się, wyrzuciłam depresje przez okno i znów zatonęłam w swoim
ukochanym świecie książek.
Po co mi ludzie?

Uwolniłam się. W końcu poszłam dalej. 


Też tak czasami macie, że spotykacie swoich byłych na ulicy i zastanawiacie się
jak mogliście z nimi być?

''- Bałam się. Byłam słaba i bezbronna.
- Nie wyglądasz jak ktoś, kto często czuje strach.
- Przeciwnie, bez przerwy się boję. Brak lęku to głupota. Jak to się mówi?
Tylko martwi nie odczuwają strachu? A może chodziło o nadzieje? Nie wiem.
Ale w tym momencie z całą pewnością nie miałam już nadziei. Raczej uznałam, że
wyczerpałam wszystkie szanse.''
''Tam gdzie kiedyś buzował ognień, teraz ziała tylko samotność''
Córka burzy
''Sometimes I feel like everybody's got a problem
Sometimes I feel like nobody wants to solve them
I know that people say we're never going to make it
But I know we're going to get through this
(Close your eyes and please don't let me go)
Don't, Don't, Don't, Don't let me go now
(Close your eyes don't let me let you go)
Don't, Don't, Don't
(...)
The raindrops
The tears keep falling
I see your face and it keeps me going
If I get lost your light's going to guide me
And I know that you can take me home
 You can take me home''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz