piątek, 23 grudnia 2011

''And I'll never be the same''

Znalazłam kwejka, który wszystko wyjaśnia:
Cześć zakonny habicie <3

Wow. Ognisko rozpaliło się bez problemów, trochę ludzi się pojawiło
i nie licząc problemów technicznych ODN mogę uznać za udane. 

Pada śnieg. Wielkie, sklejone, mokre płatki. Spływa mi po twarzy niczym łzy.
Biegnę tonąc po kostki w grząskiej, mokrej, brudnej brei. Nie mogę biec
tak szybko jak bym chciała. Ale żadna szybkość nie pozwoli mi uciec
przed wspomnieniami. Z szumem wiatru uparcie gonią mnie barwy obrazów
i melodia słów. Nie potrafię uciec. Uparcie powtarzam w myślach, że już nie 
kocham. Przecież szkoda życia na nieodwzajemnioną miłość. Biegnę.
To jeszcze śnieg czy już łzy? Przecież miałam już nie płakać. Duże dziewczynki
nie płaczą. Tracę oddech lecz uparcie prę do przodu napędzana marną nadzieją,
że uda mi się uciec przed samą sobą. Nie nie potrzebuje go. Nie kocham go.
Jest dla mnie niczym. Nie kocham. Ba. Nie lubię. Nie cierpię. Nienawidzę.
Biegnę. Śnieg coraz bardziej spowalnia moje ruchy. A może to świadomość,
że kłamstwa nawet wielokrotnie powtarzane nie staną się prawdą?
A może to świadomość, że nie można uciec przed przeszłością, bo ona
już była? Nie. Dam radę. ''Dopóki sił, Będę szedł! Będę biegł!
 Nie dam się!'' Wspomnienia są tylko wspomnieniami. Nie ma po co 
czekać na cud. Będę biec tak długo aż ucieknę. Ucieknę przed tą 
częścią mnie, która ciągle się łudzi. Ucieknę i będę silna. 
Ucieknę, bo Wczoraj już było ale Jutro wciąż jest przede mną
i to ja mogę zdecydować jakie będzie.





''Hey there now
Where'd you go
You left me here so unexpected
You changed my life
I hope you know
cause now I'm lost
So unprotected

In a blink of an eye
I never got to say goodbye

Like a shooting star
Flyin' across the room
So fast so far
You were gone too soon
You're part of me
And I'll never be
The same here without you
You were gone too soon

You were always there
Like shining light
on my darkest days
you were there to guide me

Oh I miss you now
I wish you could see
Just how much your memory
Will always mean to me

In a blink of an eye
 I never got to say goodbye''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz