czwartek, 15 grudnia 2011

I’ve got nothing left to lose

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/tragiczna-smierc-kobiety-z-powodu-anoreksji-to-byl,1,4968269,wiadomosc.html
coś specjalnie dla Ciebie.

Nie mam nic do stracenia, nic do przegrania. Wszystkie próby walki
zakończyły się klęską. Nie potrafię wstać i iść dalej.

''We hide from the mirrors
They might show our scars
There is a person
(Go Go Go)
That we want to be
And the people we are (the people we are)
Confront your reflection
Smash what you see
And let's restart
 Cause mirrors can't see our heart''

''gdy się kocha, to się traci'',
'' - Koniec wszelkiej radości - zgodziłam się z nim - Koniec wszystkiego, co 
znałeś. Tak to jest, gdy dopuści się do tego, aby jedna osoba stała się dla
nas wszystkim.''
''Leżałam w łóżku, rozmyślając o sile tego rodzaju uniesień, tak irracjonalnych i 
jednocześnie tak niezaprzeczalnie ludzkich. Jak to jest, gdy czyjaś twarz staje
się nam tak droga, że już zawsze trwa wyryta w naszej pamięci? Jakie to uczucie,
cenić czyjś zapach lub dotyk wyżej niż własne życie?''
''Ileż ironii zawierało się w sposobie, w jakim miłość z jednej strony otwierała im 
oczy na wspaniałości tego świata, a z drugiej ograniczała ich uwagę do siebie nawzajem''
Blask
Nie ma to jak fascynująca rozmowa z jakimś dresem o tym, że przez miłość
ludzie upadają.

Dzisiejszy dzień przyniósł mi więcej niż mogę znieść. Mam wszystkiego cholernie dość.
Za dużo już tego wszystkiego. 
W sumie ma racje... To pierwszy temat na który nie chce rozmawiać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz