czwartek, 5 stycznia 2012

^^

''Won't get the best of me
Misery
This shit is killing me
Sympathy
It's just like trickery
 Breaking me down''

Zmiany w egzaminie na Prawo jazdy wprowadzą dopiero od przyszłego roku <3
^^
http://www.tvn24.pl/0,1730387,0,1,nowy-egzamin-na-prawo-jazdy-za-rok,wiadomosc.html
''Bo nie znasz miłości. Wyimaginowałaś sobie coś nieziemskiego
i jesteś pewna, że właśnie to jest miłość.''
''Ania na uniwersytecie''
Lucy Maud Montgomery
Ile ludzi wpada w tą pułapkę? Wyobrażając sobie, że jak się spotka tą
''jedyną'' osobę to spłynie na nich światłość wiekuista, ptaszki zaczną śpiewać
i rozdzwonią się dzwony? Ilu z nas absolutnie za późno uświadamia sobie,
że kogoś się kochało i pozwoliło mu się odejść? Ilu z nas uważa, że mają
monopol na znajomość miłości i że tylko oni wiedzą jak to jest kogoś kochać?
I w końcu ilu z nas łamie serca na prawo i lewo, bo czeka na cud i na 
nieziemskie uczucie?
Przykro mi ale historie w stylu ''spojrzałem/łam na nią/ niego
i zakochałem/ łam się na zawsze'' są w bajkach, komediach
romantycznych i historiach promujących portale typu Sympatia. 
Owszem można kochać straszliwie i cierpieć latami 
ale to już nie jest miłość tylko toksyczne uczucie podsycane na siłę.
Bo łatwiej uciec w uczucie do kogoś niż się otworzyć i być 
może znowu zostać zranionym.

''ludzie, którzy w uczuciach swych wznoszą się na najwyższe wyżyny,
równie łatwo wpadają w otchłanie rozpaczy, że ci, którzy umieją się cieszyć
żywiołowo, najmocniej także cierpią''
''Ania na uniwersytecie''
Lucy Maud Montgomery
- Co robisz?
- Wpadam w depresje
- Znowu? 
Co jak co ale dość tego. Mam już dość bycia typem depresyjnym.
Pora wrócić do mojej jakże starej zasady ''Cieszyć się życiem''.
To co się działo w ciągu ostatnich dni, a szczególnie rozmowa, której
niestety byłam świadkiem kilka dni temu uświadomiły mi, że
jestem na prostej drodze do skończenia tak samo, czyli 
bycia samotną, rozgoryczoną i obarczającą wszystkich własnymi błędami.
No a to by było... smutne. 
Pół roku to wystarczająco duża ilość czasu do użalania się nad sobą.
Pora znowu być radosną idiotką i odłożyć depresje na kiedy indziej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz