niedziela, 15 stycznia 2012

Keep calm and be mad

Dzisiaj mecz z gwiazdami. Masakra. Doszłam dzisiaj do wniosku, że nienawidzę hokeja. 
Nie wiem co jest fascynującego w tym sporcie...
Choć w sumie styl grania naszych kochanych ''gwiazd''
też ma swoją zasługę w tym, że się wynudziłam tak, że masakra.

Miśka wrzeszcząca ''widziałam Mroczka, widziałam Mroczka''
albo tyrpająca jakąś gwiazdę ''dotknęłam go! dotknęłam go! już nigdy nie umyje tego palca!''
Uwielbiam to ;)

Jeah ^^ Ja i Wera uzbierałyśmy najwięcej pieniędzy z naszego sztabu wośpowego.
Magiczną kwotę: 2 264,48 zł
;D
Jestem w szoku. 

Lekcja Polskiego
- Proszę Pani Darek słucha disco polo
- Darek...! Jak możesz?!
Uwielbiam moją polonistkę ^^


''(Surrender) every word, every thought, every sound.
(Surrender) every touch, every smile, every frown.
(Surrender) all the pain we've endured until now.
(Surrender) all the hope that I lost you have found.
 (Surrender) yourself to me.''

"Życie pełne jest zmian, wielkie mi odkrycie. I chyba właśnie o to w nim chodzi, prawda? Żeby dojrzewać, zmieniać się i podążać naprzód?"
Nieśmiertelni: Ever

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz