wtorek, 24 stycznia 2012

Witaj i żegnaj

„Jesteś wcielonym złem, pomyślała. Masz prawdziwy talent do
wywoływania nieszczęść. Znasz cierpienie na wylot.”

Bale maturalne z piekła
Stephanie Mayer
„To, że człowiek rodzi się na niedolę jest tak pewne, jak to, że iskry z pożogi będą
wzlatać wysoko w górę”
Księga Hioba, rozdział 5, wers 7

,,Moim życiem rządzą ciemne gwiazdy; złośliwość mojego losu mogłaby się
udzielić twojemu; pozwól więc, że sam będę znosił swoje nieszczęście. ”

William Shakespeare, Wieczór Trzech Króli




Nie musiałam się w Tobie zakochać żebyś mnie zniszczył.
Wystarczyło żebym Ci zaufała i traktowała jak przyjaciela.
To, że kogoś nie kochamy wcale nie sprawia, że nóż
w plecy boli mniej.
Co ja takiego zrobiłam, że na to zasłużyłam?
Za co mnie karzesz?
Czemu to na mnie się wyżywasz?


Wszyscy pytali. Ludzie z którymi sobie nawet cześć
nie mówię pytali co się stało
a Ci którzy pytać powinni?

Zapomnij!

Jest źle tak generalnie. Spieprzyłam sprawę. Spieprzyłam wszystko
i wiele rzeczy nie potrafię już naprawić.
Teraz naprawdę nie mam nic.
Nawet podstawy by cokolwiek odbudować.

Ci na których liczyłam najmocniej...

Ludzie dzielą się na 3 grupy

1. Męczycieli, wnerwiających i mimo odmów pytających do oporu ale masz
pewność, że naprawdę chcą wiedzieć i ich obchodzi.
2. Spytam, bo trzeba ale tak w sumie to mam to gdzieś
3. Udaje, że nie widzę.

okazało się, że moi tzw ''przyjaciele'' należą do grupy numer 3.



***

Oślepił mnie błękit nieba
zamknął me oczy
nic mi nie trzeba
Słów twych uroczych
że potrzebujesz,

Otwarłam już oczy.
Odchodzę Wczoraj

Wyruszam w dal
Zabieram co los
Przynieść nam miał
Odłączam się od twojej drogi
Pora liczyć na własne nogi
Ja ruszę gdzieś. Nie tam gdzie ty.
Zabiorę myśli. Zabiorę sny.

Zapomniałam, że od kilku lat
nie mam nic. Pusty jest ten świat.
Zapomniałam gdzie ten rozstaj dróg
Gdzie jaśniejszy słońca wschód.
Gdzie wszystkie najskrytsze marzenia
Mają choć małą szanse spełnienia.

1 komentarz:

  1. Podobają mi się cytaty...
    A zwłaszcza ten pierwszy

    OdpowiedzUsuń