środa, 25 stycznia 2012

Nie tak łatwo.

Nie załatwiłam dzisiaj kompletnie nic, tych godzin w dobie jakoś tak ubywa.
Po co mi dieta? Dzisiaj moim obiadem był Gorący kubek wypity w drzwiach,
gdy jedną ręką ubierałam getry i wywijki, a mój brat zwężał mi pas.
Ja chce już prawo jazdy i możliwość szybszego przemieszczania się.
Choć w sumie i tak nie będzie mnie stać na benzynę. Smutne.


Striptiz w autobusie, czyli przebieranie się tak żeby nikt nie widział..
Ta... Gapiło się pół autobusu i ludzie na każdym przystanku.
Uwielbiam Cię Wera <3


Czemu wena przychodzi zawsze w najmniej odpowiednim momencie?
Gdy nie masz kartki, długopisu by przyszpilić myśli
to zwalają się do głowy wszystkie naraz.

''Myśli, których się nie zdradza, ciążą nam, zagnieżdżają się, paraliżują nas,
nie dopuszczają nowych i w końcu zaczynają gnić. Staniesz się składem
starych śmierdzących myśli, jeśli ich nie wypowiesz. ''

 
Éric-Emmanuel Schmitt
Oskar i pani Róża

Tak po prostu ma być dobrze. Jakby się nic nie stało? Tak pff...
zapomnieć, bo nie było. Cieszmy się i radujmy, że w ogóle
się odzywa. Super. 
Już nie. Teraz to ja mam Cię gdzieś.


''Ale są przecież chwile, kiedy człowiek poddaje się smutkowi -
szepnęła Ania w zamyśleniu. - Dla mnie życie jest kielichem prawdziwej
rozkoszy, który od czasu do czasu podnosi się do ust. Na dnie tego kielicha
istnieje gorycz, której każdy człowiek musi zakosztować. Ja osobiście z całą
świadomością wychylam ten kielich, choć wiem, że ta gorycz i mnie nie ominie.
(...) Jestem pewna, że życie ą człowieka nie mogłoby być prawdziwie dojrzałe
i pełne, gdyby nie było w nim żadnych smutków ani zmartwień.''
Ania na uniwersytecie
Lucy Maud Montmogery
Nigdy nie jest tak źle żeby nie mogło być gorzej. Więc lepiej
się pozbierać gdy jest źle zanim stanie się beznadziejnie,
bo może okazać się, że dno jest zbyt muliste żeby się od
niego odbić. 

Tak. Już wiem czemu dalej nie odeszłam. 
Bo? Bo służba. Szkoda, że dziś nie mogłam zostać dłużej.
Dawno nie byłam w pełnym mundurze i już
zdecydowanie długo nie czułam się w pełni harcerką.
Ludzie to tylko ludzie. 
To harcerstwo się liczy. 
Tyle tylko, że przy pewnej dozie siły woli punkt 10 Prawa
staje się dziecinnie prosty, co za problem nie pić, nie palić,
nie przeklinać. Gorzej z byciem zawsze pogodnym.
To mi jakoś tak nijak nie chce wyjść. 

Bug
Honor
Internet

Rząd myśli, że zapomnimy do następnych wyborów?
Naprawdę są tak naiwni? Zapomnieli, że właśnie to pokolenie,
ta młodzież, która teraz najmocniej walczy, to właśnie oni
pójdą do urn? 
I co oni sobie wyobrażają? Że napiszę na blogu, że przykładowo
Tusk jest beznadziejny to mi zablokują go, bo np.
nie mam podanych źródeł wszystkich cytatów?
Pod pozorem ochrony własności intelektualnej
chcą zamknąć nam usta, inwigilować nas i mówić
nam jak mamy myśleć?
Sami podpisują na siebie wyrok.
Byłam dzisiaj w Kato i widziałam tłumy na ulicach,
widziałam jaka moc drzemie w tym tłumie.
A to samo dzieje się w całej Polsce.
Nasze pokolenie nie ustępuje poprzednim
gdy trzeba o coś walczyć to stajemy ramię w ramię
i walczymy.
A symbolem naszych czasów jest to, że nie walczymy
o wolność tak jak kiedyś tylko walczymy o internet.
O nasz internet. 

Jakiś pijaczek na przystanku:
'' No taką młodzież to ja szanuje.''



''To all of you who've wronged me
I am, I am a zombie
Again, again you want me to fall on my head

I am I am I am a zombie
How low, how low, how low will you push me
 To go, to go, to go, before I lie down dead''



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz