piątek, 20 stycznia 2012

Czy myślisz, że nie próbowałam?


Moc internautów zdecydowanie można poczuć gdy jednoczą
się przeciwko czemuś.
Ja protest wspieram z całego serca.
Żyjemy niby w wolnym świecie,
a chcą nam internet cenzurować?
Jeszcze czego!
A jak sobie pomyśle, że pewnie sobie
dzisiaj nie obejrzę ukochanego serialu
albo obejrzę go w takiej jakości
że szkoda gadać
to mnie szlag trafia.
'' Uczcijmy Megavideo 72 minutami ciszy''
Tak wiem. ''piractwo''
Tyle tylko, że gdyby nie to piractwo
to większość świata nie miała by
dostępu do swoich ukochanych seriali, kreskówek i anime,
przez co nie byłyby nawet w połowie tak popularne
jak są.
Owszem są inne serwery.
Tyle że ten był jednym z lepszych i wygodniejszych.


Co zazdrość robi z człowieka?
Zazdrość - krótka droga do nienawiści.
Zachowuje się jakbym nie wiem. 
Wygrała jakieś zawody, oszukując
jak tylko się da.
Tyle, że ja z nią w niczym nie wygrałam,
bo w żadnej konkurencji nie brałam udziału.
Cóż. Łał. Wychodzi na to, że 
według niej jestem wyrachowaną, zimną suką,
która potrafi omotać faceta wokół palca.
Cóż...
Chciałabym. 

''Ale czy nie tym właśnie jest miłość, Clarisso? Posiadaniem
na własność?''

''Jeśli naprawdę coś kochasz, nie starasz się zatrzymać
tego na zawsze. Musisz temu czemuś pozwolić się zmieniać".

''Ale skoro nie możesz powiedzieć prawdy ludziom, na których najbardziej
ci zależy, w rezultacie samego siebie też oszukujesz.''

''A Clary raptem naszło pewne wspomnienie. Miała wtedy
cztery lata i płakała, kiedy na plaży zerwał się wiatr i zniszczył
zamek z piasku, który zbudowała. Matka pocieszyła ją, że może
wznieść następny, ale nie ukoiła w ten sposób jej żalu, bo to,
co Clary uważała za stałe i pewne, okazało się kruche i mogło
w każdej chwili zniknąć przy byle podmuchu.''

''- Słusznie zauważyłaś, że nie żyjemy i nie kochamy w próżni.
Są wokół nas ludzie, którym na nas zależy i których możemy
zranić albo nawet zniszczyć swoim postępowaniem.''
Cassandra Clare
Dary Anioła

Długa i trudna jest droga, która z piekła prowadzi ku światłu.
John Milton, „Raj utracony”

Za każdym razem gdy w moim życiu coś się zmienia mam silną i nieodpartą
potrzebę zrobienia coś z włosami. Za każdym razem gdy usiłuję swój świat
ustabilizować wracam do krótkich włosów. Nie wiem czemu. Już tak mam.
W każdym razie. Koniec. Koniec z byciem małą dziewczynką nie radzącą
sobie z własnym życiem, wspierającą się na ramieniu innych i usiłującą
puścić swoje problemy z dymem papierosa. To nie działa
 i nigdy nie działało.
A co działa?
Nie ma uniwersalnego lekarstwa na problemy. Jedyne co można zrobić
to nauczyć się z nimi żyć. Długa i trudna jest droga z piekła
ale na końcu czeka światło. Więc warto podążać, bo uparte
stanie w miejscu lub co gorsza zawrócenie na dłuższą
metę nie działa, bo nikt nie jest tak silny, by przez całe życie
iść pod wiatr.
Stwierdzam to po raz nty, tak jak i niezliczoną ilość razy
stwierdziłam, że się poddaje.
Ale takie jest moje życie. Taka jestem ja.
Pełna sprzeczności, powstań i upadków.
Monotonne życie byłoby nudne.
''Trudności są solą życia''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz