poniedziałek, 19 września 2011

Zwyczajnie

Nigdy nie wierzyłam w przyjaźń damsko-męską
Chyba pora żebym uwierzyła.
Tylko czy oprócz moich przyjaciółek ludzie uwierzą, że to tylko przyjaźń?
Jeśli nie? To cóż... Życie. Trudno niech się cmokną w nos.
Miło jest tak po prostu pogadać z kimś komu naprawdę ufam
i wiem, że nigdy nie wykorzysta tego co mu powiem
i że nigdy nie rzuci mi tym w twarz.

Agat jeszcze z 10 lat i się w końcu nauczę grać.
No chyba, że po prostu gra na gitarze nie jest mi pisana.


Dzisiaj pomoc w naborze u Sikorki,
jutro msza i plecenie sznurów.
+ trzeba dopracować grę, piątkową zbiórkę
i w ogóle masakra.

Ja chcę już sobotę! Całodniowe cioranie dzieciaków po lesie,
a potem ognicho :)


nie wiem co mnie tak nagle wzięło na tą piosenkę ale cały dzień mnie męczy
jest świetna :)


Generalnie jakoś tak dobry dzień mam :)
Długa rozmowa, która sprawiła, że spojrzałam jaśniej w przyszłość
Lekcja gry na gitarze
i jeszcze pewne wydarzenia sprawiły, że dzisiaj cały dzień się uśmiechałam

+


Aaaaaa... Coraz częściej myślę o zuchach. Zdecydowanie jak tylko wychowam
zastęp i siebie to się muszę za nie wziąć.

''Każdy wybiera własną ścieżkę.
 Nasze wartości i działania definiują to, kim jesteśmy.''

TVD

Obrałam kurs na gwiazdy i mam nadzieje, że kiedyś ich dosięgnę. Że nie zejdę z obranej ścieżki. I że służba zawsze będzie dla mnie tak ważna jak teraz. Że będzie całym moim życiem.


- Faceci zawsze wracają gdy dziewczyna, którą kochają o to poprosi.
Tak działa mózg faceta. No powiedz, że nie!
- Czyli uważasz, że faceci to idioci, bo są ufni i wam wierzą?
- Tak. Bo dziewczyny to wredne, fałszywe suki.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz