czwartek, 13 września 2012

dghdt

Już sobie przypomniałam dlaczego nie lubię imprezować, nie mam życia i wycofałam się kompletnie z ekipy. Ja zwyczajnie (wbrew pozorom) nie lubię ludzi. Jestem aspołeczna. I zdecydowanie nie nadaje się do resocjalizacji.

Nigdy nic nikomu nie mów, nie ufaj.
Powinnam była pamiętać o własnych słowach.

Znowu zamykam się w skorupie. Tyle, że teraz nie ma nikogo kto by mnie z niej wyciągnął.

Jest źle? Nie. Jest beznadziejnie.


Miesiąc i 5 dni.



TĘSKNIE TĘSKNIE TĘSKNIE TĘSKNIE TĘSKNIE TĘSKNIE TĘSKNIE TĘSKNIE TĘSKNIE TĘSKNIE TĘSKNIE TĘSKNIE TĘSKNIE TĘSKNIE TĘSKNIE TĘSKNIE TĘSKNIE TĘSKNIE

Nawet pogoda mi o wszystkim przypomina.
Wiecznie chce cofać czas. Wiecznie oglądam się wstecz nie doceniając chwil gdy trwają.
Jak ja zwaliłam tą przyjaźń! Boże jaka ja jestem głupia!


''I try to make it through this life
In my way
there's you
I try to make it through these lies
 And that's all I do''


FOCH Z PRZYTUPEM I MELODYJKĄ!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz