czwartek, 15 marca 2012

musiałabym chcieć.

''Jak się dochodzi do takiej przemiany? Od tęsknoty za kimś, kogo się kocha tak
rozpaczliwie, że bez niego człowiek czuje tylko tępy ból w klatce piersiowej, do nadziei, że
jakaś nowa miłość równie dobrze może czekać za najbliższym rogiem?
Nie mam pojęcia.
Ale mam nadzieję, że któregoś dnia się dowiem...''
PK
Meg Cabot

''Pamiętnik księżniczki'' to typowa książka dla nastolatek. Jest tak naiwna, że to aż momentami boli.
Ale mimo, że bohaterka żyje w zupełnie odrealnionym świecie mając problemy takie, że po 5 minutach
masz ochotę wyrzucić książkę za okno, wrzeszcząc, to i tak w ostatnich częściach znalazłam 
zaskakująco dużo podobieństw życia Mii do mojego. Szczególnie moment kłótni z przyjaciółką.
Ciekawe kiedy powstanie strona www.nienawidzekundzi.com... 



Wiosna zbliża się wielkimi krokami. Nawet nie wiem kiedy zima przeleciała.
Zmiany przestały być zmianami tylko stały się codziennością.

Już prawie rok w Leśnych...
No i już prawie rok jak znam Were.
W sumie to jak się zaprzyjaźniłyśmy określiło całą naszą przyjaźń.
Polubiłyśmy się w czasie obgadywania... kogoś i kultywujemy to każdego dnia
na pamiątkę ;)
No i jak to stwierdziła Wera ''przyciągnęła nas do siebie nasza głupota''.

A i muszę sobie zapisać, że na jakimkolwiek wspólnym wyjeździe osobiście zrobię
zajęcia z alfabetu jako, że i Wera, i Miśka mają z nim z problemy...
Niebiosa z kim ja się zadaje ??!
Jak można mieć problem z alfabetem...


Aaaaa! Jeszcze tylko tydzień do Igrzysk śmierci!

Zbiórka z pierwszej pomocy zawsze spoko.
''no rany trzeba odkażać. no bo jak się przetniesz to przez dziurę mogą bakterie wejść
i trzeba będzie amputować palec aż do łokcia.''



Nie dzieje się kompletnie nic. Całe moje życie stoi w miejscu, a życie sprowadza się tylko
do książek i muzyki. I tak jest... dobrze. W pewien sposób. Bo nie chce... zmian. Ani zapomnienia,
ukojenia czy innych bzdur. Chce... zawieszenia. ''Trzeba iść do przodu gdy nie da się zawrócić.''
A guzik. Bo zawsze można zostać TU. W tym jednym konkretnym miejscu zawieszonym pomiędzy
Wczoraj, a Jutrem, czyli po prostu w Teraz. 

1 komentarz:

  1. Także mam w życiu taki problem, że stoję w miejscu i nie widzę żadnych zmian w moim zachowaniu. Inni ludzie wokół mnie sie zmieniaja, a ja czuję sie cały czas zawieszona między jednym i tym samym.

    OdpowiedzUsuń