piątek, 5 października 2012

oh love

''Talk myself out of feeling
Talk my way out of control
Talk myself out of falling in love
 Far in love with you''


Mów ze mną, mów do mnie, mów o mnie, po prostu mów. Nie milcz.

Wykorzystałam swój limit lotów w dół i teraz nadszedł mój czas by łapać.
Tym trudniejsze, że wcale nie chcą być złapane.
W tym problem, że rozkochały się w locie w dół.
Nie jestem nim. Nie potrafię powiedzieć tego co powinno być powiedziane.
Nie potrafię zatrzymać, powstrzymać złapać.
Nie potrafię być cierpliwa.
Nie potrafię się nie przejmować, nie żyć tym.
Kusi mnie by samej skoczyć, bo co jeszcze może nas spotkać?


Każdego dnia postanawiam, że będzie dobrze i każdego wieczoru kładę się z myślą, że nie było.
Ja jedna?
Nie znam ludzi bezustannie szczęśliwych, osiągających wszystko i dotrzymujących
obietnic.


Tak łatwo się znika.



Chcesz recepty na proste życie?
Nie kochaj.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz