niedziela, 24 marca 2013

Co się...?

''Co się ze mną dzieje? - Powiedz mi
Co za demon we mnie drzemie? - Powiedz mi
Co się ze mną dzieje? - Powiedz mi
Co za demon we mnie drzemie?
Nie wiem , Nie wiem''

Nie myślenie i nie analizowanie mi uparcie nie wychodzi. Jak długo mogę iść naprzód z zamkniętymi oczami? Łatwo się mówi o życiu chwilą, trudniej to realizować. 
Podświadomie czekam aż wszystko runie. 
Ja. Ta która wiecznie nawołuje do optymizmu i wiary w lepsze jutro.
Szkoda, że sama przestaje wierzyć w szczęśliwe zakończenia.
Umieram na raty. Po kawałeczku.
zbyt ckliwo zbyt sentymentalnie zbyt melodramatycznie
Chciałabym być kimś innym. 
Nigdy nie będę dość dobra. 

''Chcę odzyskać siebie (...). Nie chce się więcej bać.''

''Spadałam w głąb jakiejś otchłani, bez żadnej nadziei, że to kiedykolwiek się skończy.''

''Nie wiem, kim jestem, ale nie mogłem pozostać taki, jaki byłem.''
 K.Harisson

niezależnie od tego jak staram się o tym nie myśleć to wiem. wiem i ta wiedza mnie zabija. to zawsze nie jestem ja. zawsze jestem tylko cieniem, odbiciem. zastępstwem. nie ja. nigdy nie będę epicentrum czyjegoś wszechświata. jestem tylko pyłkiem, który przez chwile jest, a za chwile go nie ma.
boje się, że znikne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz