wtorek, 5 marca 2013

.

Upadek zawsze kusi.
Jedyne co mnie przed nim chroni to to, że nienawidzę być hipokrytką.

Wariuje. Nie chce tak się czuć. Nie chce tego czuć. Nie chce się rozpadać wciąż i wciąż.
Zabija mnie to. Zabijają mnie myśli wieczorne, które nie chcą zniknąć z mojej głowy.
Zbyt wiele wspomnień. Zbyt wielki... żal?
I nie potrafię tak... nikt nie powinien umierać raz za razem.
 Straciłam wszystko, nie straciwszy nic.
A trzeba było siedzieć w wygodnym gniazdku platonicznej miłości z którą nauczyłam się
już żyć.

''Chcę, żebyś była szczęśliwa. Bardziej niż wszystko, pragnąłem być przyczyną twojego szczęścia. Ale jeśli nie jestem, wtedy... Nie mogę stać na drodze."

''Zycie w tym stanie jest dla mnie pozbawione godności. Siedzisz tu, parę metrów ode mnie, ale dla mnie te parę metrów to droga nie do przebycia.''

''If you only knew,
I'm hanging by a thread,
The web I spin for you.

If you only knew,
I'd sacrifice my beating heart
Before I'd lose you.''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz