czwartek, 23 sierpnia 2012

I gdy kolejna osoba powtarza, że powinnam sobie odpuścić, i gdy ciągle słyszę, że jestem głupia, że to dalej ciągnę to mam ochotę w to uwierzyć.
I może to tylko przez sentymenty, i może tylko przez wspomnienia ciągle walczę.
I może jestem GŁUPIA.
Ale.. trzeźwo patrząc to jedyne co mam.




Kiedy Ci serce twe poda znak,
Że czas najwyższy już,
Powrócić na łonomatki swej,
Na włóczęgi harcerskiej wkrocz szlak.
Nosisz na pierski harcerski krzyż,
Na czapce liliii znak.
Totemem słońca znczony szlak,
A ojcem i matką Ci las.

Ref:
  Więc chodź, więc chodź, tu miejsce twe,
  O dzielny bracie mój,
  Tu zielony skryje Ciebie las,
  Tu zielony skryje Cię strój.

Jak każde ptaszę wolności chcesz,
W podniebne szlaki się wzbić,
Światło i Ciepło ze słońca brać,
Zaś braciom miłość swą dać.
Zielona puszcza oddaje nam
Swe wdzięki, radosć i czar.
Ukryte ścieżki, znaczonyy szlak,
Prowadzą do naszych gniazd.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz