poniedziałek, 8 lutego 2016

Strach

Wszyscy się boimy. Niektórzy ze strachu się wycofują, niektórzy wystawiają kolce, niektórzy atakują.

Dla odmiany ja zaczęłam atakować.
Tak masz rację. Jestem egocentryczna.
Ale po prostu nie chcę już się bać.


Fascynacja.
Tak, wiem. Jestem inna.
Skrzywdze Cię? Uratuje?
Myślisz, że masz władze. Że zatańcze jak mi zagrasz. 7 miesiecy grania mi na nosie.
Myślisz, że odpuszczę?
Ale wiesz... W tamtym momencie opuściłeś garde i dałeś się przejrzeć. Wygram. Co mam do stracenia? Choćbyś chciał nie masz nade mną władzy.
W czwartek przez przypadek wygrałam i wierz mi wygram ostatecznie. Teraz to kwestia honoru.


Bogowie. Wszystko tak skomplikowane.
Wojny wojenki walka o dominacje kontrolę.
Status Alfy.


"Nie gryz ręki która Cię karmi"
Zapłacisz mi za to
Nie wiem kiedy
Nie wiem jak
Ale zapłacisz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz