poniedziałek, 29 czerwca 2015

,,Nie wiem czym jest miłość, lecz wiem czym jest
lęk
Ktoś obiecał równość, pytam gdzie on jest
Gdzie jest cel, gdzie jest sens, gdzie jest brzeg
I jak wiatr burzy szlak, gdzie jest kres

Mówisz o miłości i sprawiasz mi ból
Ja śnie o wolności i bardzo chcę żyć
Podaj mi, podaj mi swoją dłoń
Mimo wad, mimo zła wielki krzyk

(...)
Chcę znów wierzyć w miłość
Mieć siłę by wstrzymać łzy
Mieć prawo do walki
Znów dotknąć gwiazd
Zatrzymać czas... "

IRA- Wiara

Całe moje życie sprowadza się do ''chce''.
Nie raz czekałam na cud, nie raz działałam by chcenie przerodziło się w ''posiadanie''. 
Każda metoda zawiodła.
Co mi pozostało?
Bycie cieniem? Obserwatorem życia?
Jak wyjść z mroku?
Nie chce już po mału znikać, chce żyć!
Chce dążyć do szczęścia?
Tylko jak gdy wszystko przypomina?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz