czwartek, 16 stycznia 2014

Struggle

Płytkie i głębokie
Fala emocji i obojętność
Kim jesteś? Zbyt intrygujesz, żeby od tak przejść do porządku dziennego ale nie pozwolę Ci wygrać. Nie będę kolejną owieczką u Twych stóp, która zrobi dla Ciebie wszystko. Chcesz mierzyć siłę charakteru? Wybacz ale w momencie gdy nie ma się nic do stracenia nie ma już emocji na których można grać. Jedyne co może mnie zgubić to wrodzona przekora. Zbyt kusi mnie by pokazać Ci jaka jesteś naprawdę. Każdy ma serce. A słowa to ''tylko seks'' to najgłupsze i najbardziej infantylne stwierdzenie jakie istnieje. Szczególnie w przypadku nastolatków buzujących emocjami i szukających wciąż i wciąż własnej drogi. A tym jesteśmy. I podobno (nie wiem facetem nigdy nie byłam) faceci potrafią oddzielić emocje i uczucia od seksu ale nie oszukujmy się - jesteśmy kobietami i tego nie zmienimy. Możemy co najwyżej udawać.

Jesteś ucieczką i zapominajką. Mostem na drugą stronę rwącej rzeki. Mostem kruchym i niepewnym. I o zdrowych zmysłach nigdy nie odważyłabym się na niego wejść.

Tak. Masz racje. Lubie cierpieć i komplikować swoje życie. Jestem zbyt przepełniona emocjami, pasją, absolutną moralnością i absolutnym brakiem zasad by żyć nudno, prosto i monotonnie.

Jestem zagadką, kalejdoskopem zdarzeń lecz przy Tobie zdaję się być prosta i poukładana.
Jesteś enigmą. A ja mam słabość do poszukiwania odpowiedzi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz