sobota, 11 stycznia 2014

"I know, should stop believing
I know, there's no retrieving
It's over now
What have you done?

What have you done now!

I, I've been waiting for someone like you
But now you are slipping away... Oh
(What have you done now)
Why, Why does fate make us suffer?
There's a curse between us
Between me and you"

Gdyby można było zrobić coś żeby przestało tak boleć. Gdyby można było cofnąć czas do momentu zanim się zakochałam. Gdyby można było...

Co zrobiłaś?!
Miałyśmy być nierozłączne, niezniszczalne. Miałyśmy być zawsze. Wsparcie, pomoc, bieg za sobą. Przyjaźń. Zaufanie. Poleganie na sobie.
Zostawiłaś pustkę. Podwójną dziurę w sercu. Utrata przyjaciela boli równie mocno co miłości. 

"Nie składaj obietnic jeśli nie możesz ich dotrzymać"

''Ludzie umierają...
Piękno blednie...
Miłość odchodzi...
A ty zawsze będziesz sama.''


Już dawno powinnam uciec jak najdalej, mimo to byłam, trwałam, poświęcałam wszystko no bo przecież czego się nie robi dla przyjaciół, dla ukochanych. Złamałam wszystkie zasady, obróciłam się dupą do wszystkiego co wyznawałam, postawiłam na szali swoje szczęście, swój byt. Ryzykując, że wylecę z domu. Że stracę wszystko i wszystkich - kochałam. Kochałam do szaleństwa. Do utraty tchu. W każdej minucie.

''Jednak gdy w grę wchodzi miłość, zapomina się o wszystkich zasadach. Nawet o tych, za których złamanie płaci się najwyższą cenę...''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz