wtorek, 9 kwietnia 2013

''Umieranie jest sztuką, tak jak wszystko inne. Robię to wyjątkowo dobrze. ''

Chyba kompletnie zwariowałam, już.
Uzależniłam się kompletnie.


jeszcze nigdy nie byłam tak zależna od drugiej osoby.
ja. zawsze stawiająca na niezależność.
teraz? teraz moja niezależność jest tylko grą pozorów,
która ledwo trzyma się kupy


i chyba nie potrafiłabym żyć bez powietrza.


''Rozgniatam usta o pierze poduszek rozsnuwam włosy
kolor zeschłych liści po gładkim chłodnym prześcieradle.
Zanurzam ręce w ciemność owijam wokół palców milczące
gałęzie. Ptaki śpią. Gwiazdy nie potrafią uskrzydlić
ciężkich chmur. Noc rośnie we mnie - minuty -
czerwone krople tętniącej krwi przebiegają ostrożnie.
Na palcach powoli przez zamknięte okno wchodzi ostry
zimny księżyc.''

H.Poświatowska

''Miłość jest treścią mego przekleństwa.''
S.Plath

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz