środa, 12 lutego 2014

A Quoi ca Sert L'Amour

Do czego służy miłość?
Opowiada się zawsze
bezsensowne historie
Do czego służy kochanie?

Miłość się nie tłumaczy!
Tu rzecz taka o!
Która pochodzi nie wiadomo skąd
I was dopada nagle.

Ja słyszałam jak mówiono
że miłość powoduje cierpienie
ze miłość powoduje płacz
Do czego służy kochanie?

Miłość służy do czego?
Aby nam dawać radość
Wraz ze łzami w oczach
Jest smutna i cudowna!

Chociaż mówi się często
Że miłość jest złudna
że jest jedno z dwojga
które nie jest nigdy szczęśliwe...

Nawet kiedy jest stracona
Miłość którą się znało
Pozostawia wam smak miodu-
Miłość jest wieczna!

Wszystko to jest bardzo ładne
Ale kiedy wszystko jest skończone
Nie zostaje wam nic
Oprócz ogromnego bólu

Wszystko to co teraz
tobie wydaje się być bolesne
jutro, będzie dla ciebie
Pamiątką szczęścia!

W sumie, jeśli zrozumiałam
Bez miłości w życiu
Bez jej radości, jej smutków
Żyło się na nic?

Ależ tak!Spójrz na mnie!
Za każdym razem, wierzę jej!
I wierzyłbym zawsze...
To do tego służy miłość!

Ale ty jesteś ostatni!
Ale ty jesteś pierwszy!
Przed tobą nie było nic
Z tobą jest mi dobrze!

To Ciebie chciałam chciałam!
To Ciebie potrzebowałam
To Ciebie zawsze kochałam
To do tego służy miłość!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz