poniedziałek, 8 lipca 2013

..

Człowiek nieustannie się uczy.



Zwariowałam. Oszalałam. I sama nie wiem czego chcę.

niemyślenia. nieprzyszłości. złudzeń rzeczywistych tak bardzobardzobardzo.

Chce Cię. zawszezawsze zawsze obok. bez martwienia się kiedy zostanie puste miejsce.

motylewbrzuchumotylewbrzuchumotylewbrzuchu


Nadzieja umiera ostatnia. Będzie dobrze.
dobrzedobrze dobrze?

żeby było tak prosto.




i och! dawno nie widziany 'przyjacielu'
miałeś być obok zawszezawsze i liczyć na Ciebie miałam,
a gdy tak rozpaczliwie potrzebuje Twojej rady
bezdusznie zniknąłeś

a ja nie wiem gdzie sens ! i czy mam ciągnąć i czy mam walczyć
i po co i dlaczego
i dlaczego ja kocham mocniejmocniej mocniejmocniej
a to bezsensu bo jutro się skończy
i odejdzie i zostane samasamsama i będę musiała się uśmiechać, i kiwać głową
i będzie musiało być dobrze i głowa do góry wysoko uniesiona

ocalmnieocalmnieocalmnie
przede mną samą i nie powinnam była się zakochiwać teraz nie
to było zniszczenie zniszczenie

i co jutro co jutro co jutro?

co mam zrobić??
pokieruj moim życiem
I niech będzie dobrzedobrzedobrze,,
bo ja już nie mogę tak dalej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz