czwartek, 10 maja 2012

''Gdybym mógł
Gdybym tak mógł
Wydrzeć sobie serce
I odrzucić serce
I być bez serca
Byłoby mi lepiej
Dużo lepiej
Byłoby najlepiej
Chociaż nie wiem nie wiem nie wiem
Smutno smutno smutno
 Smutno smutno smutno''



dzisiaj rozdarło mnie na pół.
czemu obudziłam się za późno?
moja nierównowaga 
moja wina.
tym bardziej boli.



nie warto żyć jakby jutra nie było,
bo jutro w końcu nadejdzie
i odbierze zapłatę
za wszystkie winy. 


Jaki sens ma życie bez celu?
Gdy raz wyznaczy się cel
powinno się do niego dążyć,
a nie położyć w poprzek drogi 
i czekać aż sam przyjdzie.



''Niekoniecznie umiem być szczęśliwa''

''Kłopot polega na tym, że choć można zamknąć oczy, nie
da się zamknąć myśli.''

''Jutro... może zdarzyć się wszystko''

Zimistrz
Terry Pratchett


Życie od imprezy do imprezy.
Tylko, że bledsze jest życie bez wschodów słońca
i
zachodów krwiście czerwonych
i gwiazd wieczornych na firnamencie nocy.
które światła i tłum zasłaniają

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz