niedziela, 22 września 2013

Jestem nowoczesny/nowoczesna. Mam smartphone, laptop, tablet. Skończyłem/skończyłam dobre liceum/studia. Dobrze władam angielskim. Jestem w stanie obliczyć delte o każdej porze dnia i nocy.
Jestem nowoczesny/nowoczesna. Nie muszę mieć zainteresowań, pasji. Nie muszę mieć jakiejkolwiek wiedzy o kulturze i sztuce. Nie muszę się 'ukulturalniać'. Teatr jest passe. Stare, czarno białe filmy są żałosne i tak źle wykonane! Wole obejrzeć nowy serial w HD. Marlin Monroe to jakaś blondynka, której sukienkę podwiało, a o Hitchcocku kiedyś w jakimś filmie wspominano, chyba był reżyserem czy coś. Van Gogh to chyba ten gość co zwariował, a Szekspir to jest ten od tych nudnych, żałosnych monologów.

Dziękuje. Wychodzę. Nie dla mnie ten świat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz